Saturday 19 March 2011

爸爸生平拾趣

昨天就短短講咗爸爸的生平背景,等我D朋友對他一生有小小認識。昨天文章寫得比較嚴肅,而今天就要寫得較輕鬆,無他,等你哋有多少趣味。

首先,先講佢個名。我都話,佢出生清貧,冇乜讀書,理所當然就連我嫲嫲都冇啦。一定唔係甚麽大戶人家,含着銀匙出世嘞。咁点解有個名咁清丽叫「秀」呢?以前窮人唔識字,個姓梗係一路跟亞爺用落黎啦!但個名就点改呢?据聞嫲嫲唔知点改,叔伯父老都唔知,於是乎去揾寫信佬。依條寫信佬都係「也也烏」個隻,有人話改叫「壽」啦,取其意長命健康是也。於是乎一眾話好。但係問題黎啦,係点寫?個「壽」字都幾蝦人喎!寫信佬為多賺幾分錢,就騙人唔騙自己地用咗個「秀」字嘞!依個「秀」反而來得清雅脫俗,自然秀丽!其後爸爸亦引以為笑道:「我叫阿『秀』唔怕人閙唔怕『咒』」。後來人稱他為「秀」叔。

另外一則就係佢做咗老板後發生嘅。我爸爸好鍾意食,尤其係肥利嘢。身不高,体則胖。五呎四吋高差不多二百磅重。有人話:未見其人先見其肚。故亦有人稱他為「肥」伯。

我爸爸經營渡輪生意,見嘅識嘅人都好多。一天某陌生人來他公司找工作。

陌生人問:老板「瘦」叔在嗎?
伙計話:边有瘦叔呀?肥伯就有!
陌生人指着字條的「秀」叔話:冇錯,係「瘦」叔!
目不識丁的伙計不耐煩就話:渾吉,何來「瘦」叔只有肥伯!
後事如何就無從得知嘞!

但係,之後,我爸爸的公司就有兩個老板,肥伯和秀叔啦!

1 comment: