Monday 7 March 2011

政客的說服力

友人电郵了我兩篇短文都是關於香港官商勾結和政客在立會上的言行之事。目的,若如我所想,該是勸我多了解內情,再作批評。羅輯上是對的。但我在昨天的短文所講不是政治觀点對與不對,而是我絕不贊同他們的立會言行和暴力文化。(請翻閱昨天短文)

假設黃,陳和梁三位的政治觀点是正確,有points 又有grounds,有理据有支持先。既然有料到有嘢撑。咁樣佢地係咪要去sell 比人先?等人支撑佢地為之上策呀。老實說,以佢哋三人尊容外表言談舉止,已经賣点不多。許多港人包括我在內,由冇乜,至有少少過得去環境嘅,遠到好有環境嘅都覺得佢地〝攪事〞和〝唯恐天下不亂〞。天天在怨天怨地,罵東罵西。既然我哋依班人已經唔Like key他們,再加上佢地在立會上的表現,咪即係叫人「落閘放狗」拒他三人於門外,最好睇埋佢地跌落海添,仲要唔好浮番上嚟。

其實好多港人,有料嘅冇料嘅都肯接受正確意見和合理訊息,亦即是second opinion and constructive ideas。不然香港点可以由小小漁港,短短百多年变為世上金融中心。問題係你点樣点醒佢,sell 到佢啫。一嚟就呱呱叫,未見其利先見其害。盲嘅都唔buy他們三人啦。咁嘅情況,有人如我咁話佢地disgusting,又怪得边個?依個世界,尤其香港,無乜边個有時間有耐性去研究你黃、陳、梁有幾多政治理想和D理念真係行唔行得通架?

由小學生去考名校,男去溝女,畢業生去求職,周星馳投考無線,slaes佬去賣燕梳,fund佬去叫大老細買基金,殺人犯上庭求情,至去年英國首相卡梅倫到中國找商机。第一眼,個first sight 十分之crucial 。通通一切一切都在於二個永恆不變嘅字sell and buy。亦即係「溝」同「冧」嘞。

真係好實在架。你賣我未必買。你溝我,我唔一定冧你。咪即係白費心機。冇utility囉。

佢哋三人嘅流民表現,話佢地有料做得嘢,你搾支槍指著叫我去信我都話唔信啦。去sell人,起碼似番個正常人先。唔係口大大声粗粗就得架啦。尤以黃先生為甚,以為有丁点兒背景就打橫行咁,最乞人憎!因我最憎D人持惡行凶。

試問吓,緬甸個昂山素姬,南非個曼德拉边個唔係講嘢時温文雅爾,有條不紊呢?我哋自己個「温總」係汶川時表現咪嬴得國人景仰囉。就算係最巴閉嘅美國一哥奧巴馬都唔似他們三人咁口沫橫飛,有佢講冇人講。

話我思想封建守舊都係咁話。依三個人應去讀吓salesmanship課程先,然後再去立會再戰江湖啦。到時你sell 到我,我一定buy架。因為我都係一個sales佬。

1 comment:

  1. I didn't follow Hong Kong politics closely and therefore I can't offer any counter argument.

    I however enjoy your lively writing!

    David, Toronto

    ReplyDelete