Sunday 6 March 2011

暴力立法会

我就唔係好懂政治。但我則覺得百分百之民主在香港越來越行不通。

越多自由比一些利用人權的人,他們就將之濫用(Abuse)。

黃毓民,陳偉業,梁國雄成日以爛凶人,在立會上做馬騮戲。第一,娛人。第二,爭票。正一下九流低劣粗皮行為。

我在香港做咗少少民調,冇乜人鈡意依班垃圾。日日係處喊喊罵罵,毫無建設,成事不足敗事有餘。佢地又唔係好似歐美的在野党咁咩喎,反對還反對,会作出提議建議。等大眾可以作出比較,以補長短。

依三條友,淨係識罵。而家仲用埋掟蕉掟垃圾。如果我仲唔出声,有朝一日會掟通渠水或吐啖口水比人歎。都唔知点解迭民會迭佢地。父母都有教我哋「君子动口不动手」。依班所謂立員究竟知唔知有「唔好大教壞細」嘅道理。

台灣立会之亂在外國眼中已臭名遠播,香港仲跟著衝埋上去。都唔知有乜道理。

所以好難怪我地諗,依三條友就係想「娛人可爭票,掟蕉高声望」嗎?

為香港做嘢,先先做好自己。唔好攪到自己有個Messy life。修身、齊家、治國。平天下就遲些再談,同埋睇你哋点做化嘞。

1 comment:

  1. Hi Glen,
    I don't follow Hong Kong politics closely but I feel it is OK to have different voices in the legislature. I however dislike street demonstrations which can interrupt the normal lives of the citizens and the economy.
    BTW, I enjoy your style of writing.
    David, Toronto

    ReplyDelete