Thursday 10 March 2011

縱愛父與孝順女

一天,年屆八十慈父對遠居海外生活,環境不濟的孝女道:

父:我比机票你返來探我並過年啦?
女:淨得机票,我無錢在港洗用!
父:多吡一皮好未?
女:返到嚟,有咁多叔伯兄弟、親戚上上下下,点都要派少少利是喎!
父:出多五千嘢夠未?
女:番咗香港,間歺樓少咗生意又要請人做替工!
父:加多二皮滿唔滿意?
女:或者都會夠!
父:好啦,得的話,就住多一二個星期啦?
女:咁你比我D錢就唔多夠嘞!
父:〔有点激气〕比埋副身家你好唔好?
女:〔好有道理〕不過你要責任你方律師費。

我特地誇張了以上對話,但情節和孝順女的論據確是真的。外國人或外國長大的都覺得慈父硬生生imposeD嘢係孝順女身人,理所當然要負責一切相關帶來後遺事啦。並無唔妥。

1 comment:

  1. If I were the old man, my heart will bleed!
    David, a father and grandfather

    ReplyDelete