Tuesday 19 April 2011

大女彤彤〔一〕

大女曉彤生於九六年一月卅日子時,在港島聖嘉勒刹醫院出世。重不足六磅。但生产過程順利,當時我亦在产房,目賭佢出世那一刻。初為人父,相當感動,開心之際,不其然流下淚來!零晨三時我坐的士回海怡半島家中,的士正播送「Style Council」 的「You are the best thing」,此曲正切合我心情哦!


翌日,爸媽一早到訪。爸爸也特別為Helen送上薑蓉鲜疍炒飯,極之關懷備至。彤彤也是爸爸在生時最細的內孫。


九六年時,香港回歸在即,很多事都同祖國拉上關係。「曉彤」依個名就十分之中國化,亦十分之有意思。「曉」是早上太陽初升,「彤」是赤紅。意謂赤紅的初升太陽。


彤彤個子不肥不瘦,疍圓口臉,加上一雙大眼睛,很討人喜欢。她未到一歲就可以站起走路了。學嘢好快,亦好貪玩。有好多事都要自己親手做。兩歲左右就自己坐在浴缸洗澡了,不許他人幫。她喜愛跟我到九龙公園游水,那時有個救生員就最開心見到佢黎,因為好少有咁細個妹仔唔怕水嘅!彤彤好动得很,七,八個月就從床仔爬出黎,個頭先跌落地,呱呱大哭。初為人父,冇乜經驗,就「拿拿聲」帶佢去医院,好彩医生話冇乜事,唔使照X光啫。兩歲時又扭到隻手,又要帶佢去睇跌打医生。


彤彤不到三歲就跟我移民英国,往後嘅二,三年日子都過得不好,做爸媽的都有点難過。

初初到英国時,我租下一間外賣店,兩夫妻請多個伙記合力經營。三,四歲嘅彤彤每逢週末或放假都要返舖跟着我們一起,過著一些係細路仔都唔鍾意嘅枯燥苦悶生活,如是者都過咗年多兩年。一次我帶她到友人家裡代為托兒,深夜才去接她返家,料也不到,她整夜冇睡等着爸媽,開門接她那一刻,我仍然記得她開口第一句話係:「Daddy, 你係咪唔要我啦?」。此刻心如刀割,以後都再冇揾人托兒過夜了。直到02年,我開始做啤酒生意,生意漸有起息,加上Helen有了汶汶,在家候產。彤彤才可以留在家中,才有番D正常細路女嘅生活。彤彤这個童年,也許她不太記得清楚或冇乜深刻印象,但对我來講,依個經歷就是我心中的一個慚愧烙印。

幼年彤彤很活潑,在小學裡很受欢迎。每逢同學仔生日会都請埋佢。班中有個叫Lucy 同Sophie嘅英國妹妹就為咗爭彤彤做佢嘅 bestest friend就成日吵架嘞!

07年,彤彤上中學。09年我們搬家到學校附近。以後彤彤就自己走路上學去,不用我們粗心。小妮子功課一向都是中上,唯數學比較差,英文科就特別好,四歲時已經自己寫故事,那本處女作Swan Princess & the Witch我仲保存係到 。上到中學後,數學有明顯進步。她語言能力極高,经常比German teacher話佢叻!運動就係佢強項,係羽毛球和網球校隊成員。代表出赛全國中學校際比賽。雖然冇得到咩嘢獎牌,但其志可嘉。唯独她不太愛在班中表現自己,先生每次在parents evening 都叫我鼓勵她在課堂時多参與。

十五歲的彤彤已婷婷玉立,前年已有男朋友。我对她有信心不會乱來。而事實上佢亦很主动徵求我嘅意見和允許。彤彤強調絕對係冇「男女關係」嗰種,我亦十分相信她。老實講,我都見過那個男仔阿Ben,他也到我家短住幾次。Ben為人十分純品怕羞。想他被彤彤掌握控制之中。

最近彤彤跟我談及上大學嘅事,佢話最好就入到 Manchester University 修讀 Microbiology。都好嘅,立定志先,等自己有個方向。彤彤經常講,她一定要完成大學,找到工作,安定下來,才談婚論嫁。

在我心中,我係欠彤彤一個快樂童年。可能佢已經忘記得一乾二淨,我做佢父親,立志話過以後一定唔會比佢再捱苦。I love you Hilary!

相1:彤彤十歲。
相2:彤彤十五歲,汶汶七歲半。

1 comment:

  1. Hi Glen,

    What a touching story! Thanks for sharing!

    David

    ReplyDelete