Saturday 2 April 2011

二女汶汶

本來個標題係用「次女」曉汶,但諗來諗去,個「次」字總係有少少貶意。好似次貨,次級和次等都唔係最好意思,所以決定唔用個「次」字!其實個個女兒都係咁宝貴,咁愛錫。何來等級之分呢?外國人係依方面就冇嘞,只有用年紀來分。好似Big and small 和elder and younger諸如此類。中國人傳統上生孩子比較多,又加上長幼有別,於是乎有用數字來分尊悲,從而洐生出不必要的麻煩。時移勢易,中国早前推行「一孩」政策,相信這已不是問題。但「一孩」就為社會帶來更大問題‧容後再談。

汶汶生於2003年六月十六日早上英國Wilmslow市。


那年,我媽媽也老遠從香港來看她出世,三代同堂。曉汶這個名是忘父相片前改嘅。事原Helen 同我心裡有三個已定的名,曉「汶」、「利」或「琳」但決定唔到边個最好。於是,媽媽將個名用三張小字條寫好,拿到爸爸相片前,一路拋一路叫爸爸「顯靈」去抽,終於掉出黎嘅係「曉汶」。至於個英文名Melanie就係當時只有七歲嘅彤彤改嘅。


汶汶一出世有八磅多重,係較肥,加上日後喂人奶同汶汶好肯食,好快就好似吹波仔一樣,由頭至身都肥起來。大約五六個月,Helen 決定由人奶轉奶粉,初初係冇乜事,但係餵咗幾日問題就黎嘞。汶汶個身D皮膚都起咗D紅疹,佢自己都識用手仔去抓,想一定很癢!於是快快趣帶佢去睇医生,好快就診斷佢係有濕疹(ezcema),對牛奶或牛奶產品有敏感。咁嘅情形梗係要Helen餵番佢人奶啦,於是汶汶一路飲到成歲大先戒,咁反而得到最好的營養。戒咗人奶之後就一路飲鮮豆奶飲到而家。到現在佢對牛奶已經唔再敏感,可以同其他細路仔一樣食雪榚等奶類食物。但係花生同貝殼類產品都係有少少過敏!

汶汶又好奇怪,佢又不會呵索要食蝦蟹貝類,自己懂得自己迭擇退避。小小年紀就会詢問食物有冇含致敏原,好鬼精叻!

由於汶汶有此先天小弊缺,作為父母就好似稍欠佢一点,我對佢冇縱但特別愛護。汶汶可能被我愛錫有加,佢又特別嬌滴滴,比起小她歲半的嵐嵐來得更女仔更嬌嗲。

另外怪嘅事,汶汶係用左手嘅。Helen那边冇人用左手,而我果边亦都冇。相信佢係第一個嘞!汶汶生得比較高大,着嘅係外國同年紀大的衣服。彤彤,嵐嵐就要着小一歲嘅衫褲。故汶汶有「肥妹」之花名。

1 comment: