Tuesday 12 April 2011

妖言惑眾

早一兩年前,香港科學園被審計處踢爆,話用咗成百萬為科學園睇風水。笑話之大,可見一斑。政府部門,涉及偏門如警務處等有此一舉,情有可原。但打正牌頭,以科學論證為依歸之科學園機構,竟然要睇風水,就難免講不通嘞。
「睇風水」依一樣嘢,係咪迷信?見人見智。但係我総覺得同以前社会比較,好似有更加多人信添,唔知係咪拜「傳媒电子化」所賜呢?

英國無線衛星台最近有幾個節目都同神怪迷信話題扯上關係。仲係常規節目,每星期都有得睇添。第一係套係每晚在八時半黄金時段播放嘅「每日通勝」。蘇民峰依條「木咀」講埋D嘢完全不合時宜,甚麽吉時,害時,財位,破財位,吉星災星,宜做及不宜做等等。跟現今步伐快節社會節奏完全脫軌,边仲有人同你講依D嘢吖,就算有都係絕少數人。最好笑就係講埋D甚麼「不宜作灶,安牀,做船,作車」等等上個世紀都冇乜人做嘅嘢添!講嗰個蘇民峰謊唐怪誕,狗屁不通,令人咋舌嘔心,唔經大腦,依書直說,侮辱觀眾智慧。比套嘢出街個監制更加白痴,胡理胡塗,要拉去餵狗屎。我打趣話,中國人最重視個「吉時害時」嘅「宜與不宜行房」,依個呃飯食嘅蘇木咀,就一句都冇提過?佢係未弱過藥煲呢?

第二個係「香港有運行」,同風水命理有關。主持李丞責正一「山草藥」up得就up,話香港扯旗山頂,港島南同半山區有龍氣,住係嗰度D人会旺財,有權、有勢、有運行等癈話,同隨褲放屁係異曲同工。咪即係話:「阿媽係女人,李嘉誠好有水」。依D百多年前英殖民地政府留下來嘅鉄一般事實,一出世嘅香港人都知啦!再者,講風水,講乜鬼嘢吖!!係人都知,「香港有塊地,幾世都唔憂」嘅道理。回想三,四十年前幾多新界原居民咪要漂渡重洋,到歐洲英國做餐館、飲食之類嘅勞力工作以解生活。点不知十多二十年後,一個唔覺意,新界話發展,政府話收地,轉眼間個個都家財萬貫,小嘅二,三千萬身家,多則過億。依D咪,唔係乜鬼龍唔龍氣囉!只不過係咪輪到你啫!

第三個叫乜嘢「民峰學院」,跟本就係莫過於導人迷信技倆。綜觀現今D後生仔女,立壞心腸,好高騖遠。甘心放棄主流工作和務實事业態度,投身於玄學風水掌相命理等行業。目的旨在揾「快錢」、貪「易錢」同埋賺「大錢」。依D咪多得依個世紀「貪王之王光棍風水師」陳X聰所賜囉!加埋無良傳媒刻意作大吹噓囉!

第四個叫做「詭異檔案」。就係嗰個幫已故华懋小甜甜睇風水嘅司徒法正做主持。節目持探討態度,亦具趣味,不乏娛樂之効,但亦助長迷信之風,應該多用科學角度去引證,糾正誤會。

無線貴為香港和亞洲大电视台,應有教育社會責任,不應為求收視就硬生生胡亂狂餵一D對我地下一代百害而無一利嘅飼料啦!我覺得我地下一代嘅主觀認知態度已很簿弱,加埋傳媒咁有理冇理比我地硬「梗」!我地下一代就更啿呵啦!謹奉獻無線高層一句「制作多自重」。

1 comment:

  1. Glen,

    Your concern is unwarranted because the younger generations are not interested in these unsubstantiated fortuen telling.
    I won't waste time watching.

    David

    ReplyDelete