Monday 8 August 2011

索馬利饑荒聯想

索馬利正嚴重饑荒,但世界上還有許多人大魚大肉地吃。有能力吃好,着好,在資本主義而言,無可厚非。但係,我就十分反對濫用、濫食和濫飲嘅浪費。最乞人憎嘅就係那些所謂「一朝得志」,甚麽「豪得起冇所謂」嘅暴發戶嘞。為咗炫耀自己財富,窮奢極侈,以洗得起同浪費去等人羨慕自己,來取得优越感,真正不知所謂。中國人的优良傳統「發財立品」,「飲水思源」,「粒粒皆辛苦」的道德思想理念係咪比金錢蒙敝晒呢?去咗边度呀?

就算情況不至以上咁差勁,往往西方歐美國家,以及一些發達嘅亞洲城市如香港等等,有些人心中只會諗今日食D乜好嘢,飲D乜年份嘅酒等等,想穿腦袋去揾「鳥能」和刁鑽嘢黎食。有D揾偏門生意人仲驚死冇人知咁,电視直播拍買甚麽屎松露菌王等等,完全冇諗過,有一日會冇得食。捱餓的感覺在佢地身上從未感受過,又点會諗得到別人嘅苦況吖?

香港每日浪費嘅「厨餘」數以百噸計,仲未計埋家庭傾倒在自己垃圾桶果D喎,我相信大大話話会有成千噸去咗堆填區。罪魁禍首,就係D乜星酒店同食肆酒楼餐廳嘞,老麥,肯得鷄,自助餐,自助火窩,都係頭号衰人。电視深入採訪發現,過咗某個時間嘅食物,好與唔好,有理冇理咁送晒比大口仔食〔垃圾桶〕。浪費程度令人嘔心同髮指。

如果唔係我哋有咁嘅尖酸刻薄嘅要求,D生意佬又点会刻意地擦我哋鞋同拍我哋馬屁呢?我哋自重D,收斂D,唔好咁招積,慳到番黎,唔好話幫索馬利咁遠嗱,幫吓深水埗,油痳地及大角咀D流浪漢和露宿者都好吖!父母有話﹕「前人種福後人享」,自己唔好嘥、當留番比自己D兒女子孫囉。最後都係益番自己友啫!Glen Lo 話「幫人幫己」啦

No comments:

Post a Comment